2015. november 15., vasárnap

7.rész (2/2)

Hirtelen a számhoz kaptam kezem.
-Óh Istenek! Guy?! Nod?!-beszélgettem magammal. Hablaty értetlenül nézett. Nod és Guy mosolyogva bólintottak. 
-Fhu...Kata! Eléggé megváltoztál. Arcod,az alakod, a viselkedésed.Mindened. Egyszerűen...tökéletes.-üdvözölt egy bókkal Nod.
-Köszönöm,Nod. Kedves vagy. Ti is eléggé megváltoztatok.
-Na és milyen sorsod volt olyan messzi helyen?-dölt neki a fának és az ujjait tanulmányozta. És a mondata végén csípőre tette a kezét miközben mosolyogva rám nézett.
-Elhiheted hogy jó helyen voltam.-mosolygtam Hablatyra aki vissza mosolygott.-Ó. Én illetlen. Be sem mutattam nektek az új barátaimat. Guy,Nod! Ő itt Hablaty; Astrid; Takonypóc; Az ikrek:Kőfej és Fafej és Halvér. Astrid és Hablaty segítettek túl élni velük-mutattam az ikrekre és Takonyra-ezt a 2 évet.
-Az jó. Akkor most úgye vissza jössz?-kérdezte ezúttal Guy.
-Nem tudom. Nem hiszem. Mostmár Hibbant-sziget az otthonom. Sok minden emlék,érzelem és ember köt oda. Na és persze amit kitettem a szigetért az most nem fog kárba veszni!-érzékeltettem nekik Hibbant iránti szeretetemet.
-Oké,oké. Higgadj le,kis tigris.-próbált lenyugtatni Guy.-Vágom a szitut.-fejezte be Nob Guy mondatát miközben csípőre tette a kezét.Én értetlen arcal néztem rá "mi van? Miről beszélsz?" arc kifejezés kíséretével.
-Oké. Hogy ti is összebandázzatok és megismerjétek egymást, mit szólnátok egy estéhez a vadonban,csak mi. Hm??-adtam nekik az ötletet mire az ikrek értetlenül és Nod és Guy egymásra  nézett mosolyogva. Hablatyék beleegyezőén bólintottak és valamennyien hozzá egy igen vagy benne vagyok félét motyogtak.-Akkor megegyeztünk. Mit szóltok a ma estéhez a Sárkány-szigeten? Majd ha kell akkor eljövök/eljövünk értetek Nod és Guy.-bólogattak.-Hát jó. Akkor ma este a Sárkány-sziget északi partján.
-Oké. Sziasztok. Megyünk készülődni. Már 11 óra. :)-köszönt el Guy.
-Oké. Sziasztok.-és elmentek Guyék.-Fhu.-fujtam ki a levegőt. Utána Hablaty állt mellém.
-Ők voltak a régi barátaid?-kérdezte miközben én összefontam a kezem.
-Igen,ők. Gyorsan mi is menjünk haza készülödni. Amúgy azért akarom hogy Sárkány-szigeten legyen mert akkor a sárkányaink is valamennyire velünk lehetnek és amikor elalszanak kimehetünk röpködni és nem sejthetnek semmit mert azt hiszik hogy azok vad sárkányok.-mondtam és hát egy kicsit büszke voltam az ötlet miatt magamra. Felszálltunk a sárkányainkra és gyorsan haza repültünk és készülödtünk az esti táborozásra. Remélem Hablatyék majd megbarátkoznak Noddal és Guyyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése