2015. november 13., péntek

Kis tájékoztató

Sziasztok.
Bocsánat hogy nem voltam csak hát meghoztam az ideji évben az első rossz jegyemet. :( Férre ne értsétek jó tanuló vagyok (5-4-es) csak hát a kettes az kettes és nincs mese büntetést kaptam. Persze közben jöttek új ötleteim és ezt el is mondom neketek:
  • új szereplők (nem én találok ki,hanem a barátom a Dreamworks és ezért onnan fogok szerezni mellékes emberkéket)
  • új érzelmek(naplóm irányából)
  • új kalandok (kis segítség hogy kivel:Dagur,Alvin,Anyám,Srácok,Amazon és minden lehetséges emberrel szinte :) )
  • kitaláltam hogy én naplót fogok vezetni és ezért lesz még pár kalad vele kapcsoladban. És hogy változatos legyen, lesz pár történet amit úgy fokog irni hogy a naplómból "olvasom,mondom".
  • nem fogok járni Hablattyal és Astrid sem.
  • Melody-szigeti kalandok(ez alatt arra gondolok többek között hogy vissza térek régi,szeretett otthonomba és kevés boldogsággal. Nem én vagyok a fönők(még) mert még anyám az és vagy én leszek az vagy Hanga :/ Egy szóval menekülök a sorsom elől)
  • Csak 3 évet ugrunk és az én életkorom a blogban nem valóságos!! 
  • Jha! És lehet hogy lesz benne egy kis ének tőlem származóan(bocsi de IMÁDOK énekelni a magánéletemben :) )
Egyenlőre talán ennyi de igyekszem sokat irni és aktívnak lenni,de ha kérdésed van akkor kérlek ne itt írj és ne is küldj e-mail hanem ha van Facebookod akkor ott írj rám mert ott elérhető vagyok. Ha esetleg nem jön új rész akkor vagy tanulnom kell vagy olvasok vagy rajzolok(mert pályázatra küldök rajzott de nincs nagyon kedvem hozzá,de IMÁDOK rajzolni :/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése