2015. november 29., vasárnap

9.rész

Reggel koren keltünk és elkezdtünk pakolásni. Miközben rendezkedtem Hanga kihívott mert valami fontosat akart közölni.
-Egy:igazam van. Kettő:MIÓTA VAGY SÁRKÁNYLOVAS?
-Ööö....Mi van? Miért van igazad?-fújt egyet és elkezdte.
-Hát....az úgy volt hogy tegnap este láttam hogy kimentek Hablattyal és követelek titeket és kihalgattalak titeket és mindent láttam és bocsi!-hadarta olyan gyorsan hogy nem értettem belőle semmit.
-Mi?-sóhajtott egyet és elmondta mégegyszer és most lassan.-Mi? KIhallgattál minket??
-Igen,de valld be igazam volt.-tette elégedetten karba a kezét.
-Az most kit érdekel?! Mért követtél minket? Mindent hallodtál!?!?-üvöltöttem idegesen és ezt már mindenki hallotta.
-Nyugi. Azért követelek mert kiváncsi voltam hogy mit fogtok csinálni kettesben és számítottam arra hogy Hablaty bevallja hogy szeret.-én idegesen fordolodtam.-Jól van bocsánat,sajnálom.-zárta le a témát és vissza mentünk a barlangba.Gyorsan elpakoltunk és haza mentünk.Egy órával később elmentem megkeresni Hablatyot. Nem kellett sok idő mert gyorsan meglett. Dragons Edge-be volt az ő külön kis "házában." Mikor beértem ezt mondta:(én voltam astrid helyében és astrid helyett katát mond)
-Hát itt vagy!-nyitottam be.
-Oh. Kata osztály.-mosolyodott el.
-Haha Humorod eget rengető. Mit csinálsz itt?-mentem oda mellé miközben letette a Sárkányszemet.
-Már semmit.-mosolyodott el.
-Akkor jó. Akkor nem zavarok.-közben felültem a melette lévő asztalra.-Beszélnünk kell.
-Oké. Itt vagyok.
-A tegnap esti beszélgetésről volna szó.
-Igen.
-Mért mentél el és hagytál ott?-erre ő a hajá turt és kezdett elvörösödni.-Na?-biztattam. Közben elkezdett a kijárat felé sétálni én meg gyorsan megelőzve a kapuban elé álltam. Nem volt jó ötlet. Mert azon találom magam hogy egy több tonnás sárkány szárnya leterített a földre és egy lovas száll le róla és én meg próbálom kikászálódni de esélytelenül.
-Gustáv?-kérdezte Hablaty.
-Igen,én vagyok az.-válaszolt a számomra kezdő sárkány lovas.
-Valaki leszedné rólam ezt az izét?-mozgolódtam a Szörnnyen nagy rémség alatt aki teléjesen leterített.
-Pankó! Le!-mutatott elé Gustáv és nagynehezen lekászálódott rólam a soktonnás "gyík".
-Köszönöm.-álltam fel és leporoltam magam.
-Gustáv te meg mit keresel itt?-kérdezte Hablaty miközben mellém állt.
-Hát..jöttem tovább képzésre.-tette csípőre a kezét.-Már elég nagy vagyok hozzá hogy én is igazi sárkánylovas legyek.-erre a mondatra Hablaty kivezetett az ajtó mellé.
-Figyelj! Tudnál neki tanítani valamit?

 
-Szuper,szóval én leszek a "bébicsősz".-tettem karba a kezem sértődötten.Erre hablaty elnevette magát és vakamit motyogott és komolyra fordítva a szót erőteljesen mondott egy nemet.
-Nem. Csak nekem még dolgom van.
-Mi dolgod?-kérdeztem érdeklődően.
-Az titok. Meglepi. Arra viszont megkérlek hogy gyere a Nagyterembe naplementekor.
-Jó.-és felszegett fejjel bementem Gustávért és elkezdtem edzeni, de kaptam egy szőrnyűhírt....

Folytatása következik...

1 megjegyzés: