2015. december 1., kedd

10.rész

Mielőtt Gustávval elkezdtük volna az edzést meg kellett keresnem Amazont. Felforgattam érte a szigetet de sehol sem találtam. Még vagy 100-szor belefújtam a sípomba amivel általában hívni szoktam. Már kezdtem egy kicsit megilyedni. Folyton kerestem a szememmel hátha valahol a fán van,de reménytelen volt. A faluban egyszercsak összefutottam Halvérrel.
-Szia,Halvér. Nem találkoztál Amazonal véletlenül,már mindehol kerestem de sehol sem találom-kérdeztem tőle még mindenforgolódva.-Nem láttad?-fordultam végre vissza hozzá.
-Öööm....-elkezdett gondolkodni,de nem tiudom, hogy min.-De láttam.
-És hol?-kérdeztem reménykedve.
-Öööm...
-Holtan egy Siklósárkány mögött aki megölte!!-kiabáltam közvetlenül Halvér mögött Fafej.
-Mi???-kérdeztem.
-Hát az úgy történt hogy amazon csúnyán összekapott egy másik Siklóval és a sebei nagyon súlyosak voltak és nem tudta túl élni a támadást. Sajnálom.-magyarázta lassan és együtt érzően. Engem már a síró görcs kerülgetett és a szemem könnybe lábadt. Mondani akartam valamit de nem tettem mert nem akartam hogy lássanak sírni, ezért teljes erőmből futni kezdtem Hablatyhoz. A házába (Dragon Edge) érve nekidöltem a falnak és földre rögyva sírtam. Hablatynak megesett rajtam a szíve és odajött melém és átkarolta félkézzel a vállam. Én pedig teljesen átöleltem és tudtam hogy van akire számíthatok az Hablaty lesz egész életemben. Legalábbis remélem. Legalább órát sírtam aztán összeszedtem magam és kiegyenesedve megtörölgettem a szemem a kezemmel. Hablaty arra gondolt hogy megtisztitsa a fejem hogy ki visz az erdőbe sétálni. Ki is vitt. az erdőben csak mi voltunk és mondta hogy most nem kell idegeskedtem Gustáv gyakorlásával,hanem csak ma menjek majd be naplementekor a nagyterembe. Bólintottam aztán hazamentem és már Hanga várt az üres otthonomban. Átadott egy dobozt ami bevolt csomagolva. Értetlenül meredtem a dobozra aztán így szólt:
-Boldog szülinapot!-erre mondatra átöleltem boldogan.
-Végre valakinek eszébe is jutott! Mi van benne?-nézegettem a dobozt boldogan.
-Meglátod. Nyisd ki!
-Hát jó.-örülve kinyitottam és láttam hogy gyönyörű,kézzel varrt,fehér,térdig érő,lebenyős ruha volt.Valami álóm szép volt. A dereka tájékán szorosabbra volt szabva és a dereka közepén egy gyönyörű piros virág volt.
-Próbáld fel.-bízatott és pár múlva már az új ruhámban forgolódtam és a hozzákapott piros magassarkúmban lépkedtem.-Látom tetszik.-mosolyodott el.
-Tetszik?Imádom!!Egyszerűen káprazatos!!
-Ennek örülök. Most pedig szépen kiszépítelek és elmegyünk a Nagyterembe.
-Oké.-és leültem elé és ő elkezdett sminkelni. Piros kis "cuccal"bekente a számat. Ezt ő rúzsnak nevezte. A hajamat kibontottuk és valahogy kiegyenesített és egy piros virággal eltűzte a frufrus részét.
-Gyönyörű vagy.
-Köszönöm.
-Most akkor menjünk a Nagyterembe.
-Így?-néztem döbbenve az öltözékemre. Hanga végig mért.
-Így jó leszel de siess!!
-Oké-és ezzel elindultunk a Nagyterembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése