2015. december 31., csütörtök

17.rész

Mikor felkeltem már a Dörgődob elment. Volt mellettem egy kis tűz,hogy melegedjek mert már kezdődött a hideg időszak. Már sötét volt,mert mikor a dörgődob idehozott akkor volt hajnal.Howl se volt ott velem. Gondolom elment ételért. Kinyújtózkodtam majd befontam a hajam mert kesze-kusza volt. Howl nem sokkal később érkezett és kihányt elém halat,majd a lerakott még halat,mert a lábába is fogott. Gyorsan megsütöttem majd kezembe vettem az első rejtvényt. Nagyot sóhajtottam majd kibontottam. A rejtvény ez volt:
,,Hol a viking keresni nem merné,fényénél értelmet nyernél!Keresd a megfejtést hol a sárkány inni tér!"
Jó darabig nézegettük Howl-al aztán végül felnéztem mire Howl hátra lépett az ilyedségtől.
-Megvan! Gyere Howl!-szóltam neki mire felpattantam és szálltunk az éjszakéban. Nehezen jutottunk el de végül sikerült.
-Ott! Oda szálljunk le!-mutattam egy kis patakocska mellé,közben még mindig a rejtvény és egy hozzákapott térképet nézegettem.
-Hol a viking keresni nem merné,fényénél értelmet nyernél!-olvastam kicsit halkan majd oda sétáltam a patakhoz.-Keresd a megfejtést hol a sárk...Ááááá!!-nem tudtam befejezni mert egy Világréme tört elő egy barlangból. Nagyon megilyettem. kicsit hátráltam. Odatartottam a kezem hogy megszelídítsem. A sárkány gyöngéden leszállt és odatartotta az orrát a kezemhez. Howl nagyon vicsorgott és morgott rá.-Nyugi,Howl. Nem bánt.-mondtam.-...Hol a sárkány inni tér. Vagyis a patakban!-mutattam a patakra és odamentem. A kétsárkány is odament. elkezdtem nézegetni a világító algát,mert ebből iszik a világréme és ettől lesz világító. Nézegettem a patakot.
-Ott!-kiáltottam és beleugrottam a vízbe. A sárkányok csak értetlenül néztek majd odasétáltak hozzám. Én kidobtam a patakból egy ládát pont a sárkik elé amitől a Világréme felrepült és Howl pedig hátra ugrott.Felültem a vízből és rajuk néztem.

Aztán elnevettem magam. Mindketten visszajöttek és szagolgatták a ládát. Kimásztam és ráztam a csurom vizes hajam(kiesett belőle a gumu,ígyhát ki van engedve). Kicsavartam a ruhám és leültem és a kezembe vettem a ládát. A Világréme elkezdte nyalogatni az arcom mire Howl ráüvöltött. A Világréme kicsit megilyedt így abba hagyta és lefeküdt mellém és a fejét a vállamra rakta. Howl ideges lett. Közben elneveztem a Világrémémet Light-nak. Kibontottam a ládát. Volt benne egy fekete nyaklánc és egy rejtvény. A nyakláncon volt egy kis papír. Út mutató. Gondolom. Elolvastam a kis lapot.
,,Gratulálok,Kata! Ügyes voltál,hogy megszerezted a nyakláncot. Ezt a nyakláncot vedd fel és soha ne vedd le. Ez a nyaklánc teljesen a nyakadra simul de nem fújt meg. E nyaklánc segítségével érted a sárkányok nyelvét. Fontos;senkinek se mondhatod hogy érted a nyelvüket és ha ne adj Thor leveszed,akkor is csak ha rajtad van akkor érted. Ha más viseli,ő nem érti. Sok sikert a következőhőz. Ha megtaláltad mindet,gyere hozzám és majd útba igazítalak. Az éjjeli Tolvaj,barátod"
Gyorsan felvettem és igaz. Értettem amit Light motyog álmában. Arany szive. Épp arról álmod hogy fürdik a tengerben. Ó istenek. Howl pedig nekem háttal feküdt és arról motyogott,hogy ha Light bántani mer akkor megeszi. Oda mentem Howl-hoz és megpaskolva a hátát megszólítottam.
-Howl? Szerinted menjünk tovább vagy majd holnap?
Howl:Nem tudom. Kérdezd meg Light-ot!-mondta bosszúsan.
-Ó ugyan. Light csak segített.
Howl:Miben?
-Na jó,semmiben. De ő csak egy egyszeri barát. Te vagy a sárkányom. És a tojás. Amit a barlangba hagytunk!!
Howl:Megérdemelted.
-Howl! Vissza kell mennünk!-mondtam majd odafutottam Light-hoz és felébresztettem.-Light! Nekünk mennünk kell. Sajnálom,de majd még találkozunk! Szia.-hadartam mire csak nézett és letette a fejét(biztos álmos volt)és visszafutottam Howl-hoz és felpattantam rá.-Mehetünk.-és jó gyorsan vissza mentünk. A barlangban felkaptam a tojást.-Holw. Ez abarlang nincs túl lent?
Holw:Hogy érted?
-Hát nem fog itt egy sárkány vagy akármi betörni? Vagy könnyen megtalálak.
Howl:Ó én tudok egy jó magas barlangot! Elviszlek.
-Oki-gyorsan a tojással felültem és elrepültünk egy nagyon magas barlangba.-Wow! Ez tényleg nagyon magas. Itt jó lesz. Howl! hozz kérlek hozz tűzifát! Nagyon mocorog a tojás. Ki fog kellni!-Howl gyorsan elment. Hozott halat és fát. Gyorsan csináltam tűzet és vártuk a kis sárkányt. Howl a tűz túl oldalán feküdt. Az egyik pillnatban szétrobbant a tojás. Én a nagy hatástól hátra estem. A tojás helyén egy kis sárkány feküdt.Oda mentem négy kézláb és odanyújtottam a kezem. A sárkány rám nézett. Olyan cuki voooolt!!!
Így nézett ki. Olyan édi. Odaugrált hozzám és belefeküdt az ölembe. Felnézett és valamit mopndott,nem értettem. Howl ide sétált és ránézett. Kihányt neki halat amit a kissárkány jóízűenm elfogyasztott.
Howl:Mi lesz a neve?-kérdezte én pedig a kis siklóra néztem aki már a lábamon szúnyókált.
-Hát....Rókabőr.Angolul Foxfur. Szerintem illik rá.
Howl:Szerintem is.-Már nagyon késő volt. Megfogtam a kissárkányt és felemeltem. Oldalra feküdtem és mellém raktam. Rókabőr odabújt hozzám. A karommal átöleltem. Howl is odafeküdt. Így aludtunk el.

2 megjegyzés: