2015. december 27., vasárnap

16.rész

A dörgődob szájában majdnem megfulladtam. Több okból is. De mikor kirepült a vízból elrepült egy barlanghoz ahol leszállt és kiköpött. Mikor kiköpött elkezdtem köhögni és próbáltam felállni vagy legalább felülni de nem sikerült mert nem volt erőm hozzá. Gyenge voltam. Nem csoda,majdnem megfulladtam. A próbálkozás után a hátamra feküdtem és egy kicsit pihentem és kifújtam magam. A kezemet széttértam. Az egyik pillanatban a dörgődob rám nézett(fölém) az egyik oldalamról a másikról pedig egy lila,kék szemű sárkány. Nem tudom milyen sárkány lehetett. Gyorsan feltámazkodtam vagyis felültem. A két sárkány értetlenül néztek rám. Értelmes szelíd sárkánynak tüntek. Az ismeretlen sárkány nagyon fúra. Nagyobb volt mint a többi de nem óriás. Lila volt az egész teste. Csak 2 lába volt és mint az Ölvész és a Szörnnyennagy Rémség a szárnyaival járt. De volt neki még egy szárnya a "járós" szárny felett. 2 pár szárny?? Aztaaaa!! Felálltam oda sétáltam az ismeretlen sárkányhoz aki totál nyugodtan nézett rám mintha már ezer éve megszeliditettem volna. Oda tartottam a kezem hogy megszelídítsem és az orrát a tenyerembe nyomta. Olyan csodás volt! *-*
Így nézett ki. Volt a "taraja" egyik kinővésén egy levél. Rá volt kötve. Levettem és elkezdtem olvasni.A két sárkány a két oldalamon nézte a levelet mert mivel olvasni nem tudtak. Tiszta barátságosak voltak még akkor is ha az egyik majdnem megölt a másiktól megmajdnem szívrohamot kaptam. 
,,Szia Kata!
Szörnyen röstellem hogy majdnem megfulladtál de ideje elkezdeni a feladatokat. Amúgy meg majdnem megöltek volna ha a hajón hagylak. Még egyszer bocsánat a Dörgődobért. Csak ez volt a legbiztonságosabb. Ha a levegőben ment ki akkor lelötték volna és belefulladtok a vízbe. Szóval most biztos azon agyalsz hogy,hogy került oda és minek van ott a másik sárkány. Nos,mivel Amazont sajna lelötték ezért kell egy másik sárkány a feladatokhoz míg a másik érett nem lesz.-ekkor jöttem rá hogy otthagytam Hablatyéknál a tojásom. a fenébe! Na tessék rám bíznak egy tojást én meg elhagyom. Gratulálok magamnak.-Tudom hogy elhagytad a tojást. A lila sárkány elhozta neked.-rá néztem a másik sárkányra aki ide görgette a tojást. Megköszöntem és megsimogattam az álla alatt. Ennek örült.-Ez a sárkány egy Viharvágó. Sokkal nagyobb mint a többi és biztos észre vetted a másik pár szárnyát. Ez a sárkány a tiéd. Lány és körülbellül veled egy idős. Nevezd el. Ezek a sárkányok nagyon okosak és értelmesek. Nekem is ilyen sárkányom van. Az ő neve Felhőugró és ő a te sárkányod apja.-rá néztem a Viharszelőmre. Már lekuporodott és elaludt. Olyan édes volt.-Szóval itt a másik levél és kedz el a feladatokat. Ez az első relytvény. Amit megtalálsz azt hordanod kell egész életedben. Ez fontos! Ha megfejtetted a rejtvényt az ajándék mellett találod a következő rejtvényt. Sok sikert.
Sok sikert:Éjjeli Tolvaj"
-Na jól van srácok. Már késő van. És fáradt vagyok. szerintem feküdjünk le és majd holnap elkezdjük. És neked pedig nevet fogok adni.-álltam a Viharszelőm elé. -A neved...pedig....az ..lesz hogy....Howl!-erre a sárkány kicsit megilyedt. Hangosan mondtam.-Jaj,bocsi. A neved ezentúl Howl.-és megsimiztem az arcát mjad lefeküdtünk aludni.

10 megjegyzés: