2015. december 3., csütörtök

Boldog Szülinapot,Els! (11.rész)

Kicsit kellemetlenül éreztem magam miközben bandukoltunk a Nagyterembe. Útközben senkit sem leltem a faluban. Kicsit fura fura volt. Elég érdekes. Mikor már észbe kaptam már a Nagyterem előtt álltunk. Hanga kinyitotta az ajtót és beléptünk. Sötét volt bent. Még a tűz sem lángolt. Még léptünk pár lépést aztán benyukódott mögöttünk az ajtó. Kicsit megilyedtem. Aztán felvillantak a fények és mindenki bent volt a faluból és kiáltott egy "Boldog Szülinapot!!!!" Nagy szallagféleség is volt a falon amin "Boldog Szülinapot,Kata" felirat ékeskedett. Könnybe láébatt a szemem. Emlékesztek? Mindannyian? Nem hittem a szememnek. Aztán Hablaty sétált büszkén és elégedetten hozzám.
-Boldog Szülinapot,Els!-én örömömben átöleltem és nem érdekelt hogy mkindenki itt volt és totál ciki jelenet volt denem érdekelt.
-Köszönöm. Ezt hogy?-kérdeztem mégmindeg azt hidve hogy álmodom.
-Hát...Csupán elmékeuzet és fantázia.-mondta elvörösödve.
-Ó Istenek! Nem gondoltam volna hogy valaki is emlékszik rá Hangán kivűl.
-De ez még semmi. Felkérhetem egy táncra?-nyűjtotta a kezét kicsit elvörösödve.Én is elvörösödve néztem rá.Már nyújtottam volna a kezem de félúton vissza húztam.
-Nem,nem lehet. Én nem tudok táncolni.
-Jaj,ugyan már! Táncolni még én is tudok. Majd segítek,de úgyis rá érzel.-és ezzel megfogta a kezem és behúzott a táncparketre. Kicsit el voltam pirulva és mindenki mindenket nézett. Kicsit se volt égő. Föleg hogy Hablaty és én is titkoljuk hogy szerelmesek vagyunk.Na mindegy. Megállt. Megfogta mindkét kezemet és én először a kezeimre pillantottam aztán rá mire ő bíztatóan mosolygott amire én is elmosolyodtam. Elég bíztató volt. Én elkezdődött a zene. Mintha tudtam volna mit kéne csinálni elkedztem táncolni. a hibbanti táncot amit egyszer már láttam évekkel ez előtt. Minden ember felénk nézett és mosolygott. A végén még tapsoltak is. Astrid,Plépofa és Bélhangos nem volt a bulin. Nem tudom miért pedig a többi ember és Guy és Nod is itt volt. A táncunk úgy fejeződött be hogy Hablaty felemel főlé és egymásra nézünk és majdnem éssze ér az arcunk. Még pár másodpercig farkasszemet néztünk. Olyan romantikus volt...de hamar vége lett mert Hablaty nem bírt el és letett. Mikor földet értem még összefutott a tekinettünk aztán gyorsan oldalra néztünk zavartan és babráltunk a hajunkal. Őbeletúrt én meg csavargattam az egyik tincs végét. Még egy fél órát beszéltünk a srácokkal aztán jött az ajándékozás. Én leültem egy székbe ahol mint a szülinapos ültem. a srácok sorba álltak és mindegyik egy becsomagolt fogdozott. Nagyon izgultam. Először Takony jött aki egy arany ékszert adott. Én automatikus megpusziltam az arcát kifejezve hogy köszi. Utána az ikrek jöttek akik veszekedtek. Adtak egy sisakot amin csomó égés és vágás helyvolt. Ők csinálták. Utánuk Halvér szorongatta a meglepit. Lapok voltak. Kiegészítés pár sárkányhoz. Saját meg figyeléssel. Plusz volt éjfúriáról is nagyon sok érdekesség. Neki is nyomtak egy puszit az arcára. Már Hablaty lépett volna elém de Fogatlan megelőzte és ő is hozott a szájában valami ajándékot. Rá tette a melső lábait a lábamra és kiköpte az ölembe az ajándékomat ami tiszta nyál volt. Aztán elégedetten leült elém. Közvetlenül Hablaty elé. Érdekesen figyelte ahogy kibontos és megtanulmányozom az ajándékát. Egy virág volt és egy általa rajzolt kép ami nem tudom mit szerett volna ábrázolni. Elkönnyesedten néztem aztán felpattantam és átöleltem Fogatlant. Mikor elengedtem visszaültem és ő boldogan oda ült mellém és vigyelte ahogy Hablaty átadja az ajándékomat. Kimontottam miközben ő feszülten nézte a reakciómat. Mikor megláttam volna Fogatlan beledugta az orrát mert ő is megakarta nézni. Mikor kivette a fejét elkezdett futkorászni és a szájában volt már megint valami. Hablattyal ösztönösen elkeztük kergetni és közben vagy ezerszer elhallodszott ez a "Fogatlan! Gyere ide!" kifejezés.Én megálltam és Hablaty próbálta felém kergetni. Sikerült is de nem úgy ahogy terveztük,mert Fogatlan leterített a földre úgyhogy a fölém hajolt. Ránéztem és kiejtette a szájából az ajéndékom. Szerencsére nem lett semmi baja mert volt mégegy csomagolás. Felültem és kibontottam. Egy sajátkészítésű karkötő volt benne és egy levél amin az állt hogy "csak akkor olvasd el ha egyedül vagy velem vagy!" és egy üveg szobor ami egy szívet akart ábrázolni és mellette egy száll rózsát. Hirtelen Hablatyra pillantottam és átöleltem. Ő is átkarolt. Aztán megint táncoltunk egyet de ez egy lassú szám volt amit nálunk táncolunk a nagy ünnepeken. Hablaty megint felkért egy táncra és én nem elleneztem. Tánc közben kérdezgettem Hablatyot.
-Na és...Mi van a levélben?-kérdeztem érdeklődően. Ő erre észhez tért és elvörösve válaszolt.
-Öö...meglepi vagyis ajándék vagyis titok vagyis....Érted.-én erre huncutan kuncodtam.
-Igen,értem.-aztán megpörgetett és már a végénél voltunk hogy ő leforgat majdnem a földig de megfog és ez volt a romantikus pillanat. És éreztük hogy ideje lépnünk valamit,mert ugye egyikönk sem volt mersze bevallani és itt a tökéletes pillanat. Mindaketten hajoltunk egymáshoz hogy megcsókoljuk egymást de mikor majdnem sikerült kinyitodott az ajtó. Mindenki megilyedt. Hablaty ilyedtében elengedett én meg leestem a földre. Hablaty "bocsi"arcal nézett aztán Plépofára nézett aki belesétált a tömegbe és megállt Hablaty előtt. Először a fiára nézett aztán rám aki a földön feküdt aztánvissza a fiára olyan "Mért van a földön? Mit csináltok itt? Mi történt?" arckifejezzés nézte. Hablaty a haját bizgergálva magyarázott.
-Hát t-tudod,apa, ma van Katának a szülinapja és felköszöntöttük.-időközben Bélhangos is ideért aki szintén kérdőn nézett rám.
-Oké,de ő mért van a földön?-kérdezte Plépofa.
-Hát...ööö...-Plépofa félig felvont szemöldökkel nézte a fiát.-öööö....-mégmindig kereste a szavakat. Fogatlan ellőkte.-erre Fogatlan olyan "mit vétettem?" nézésel nézte.
-Tényleg?-Hablaty ilyen "elmondjam?" nézéssel nézett mire én megráztam a fejem. Felsegített és apjára nézett.
-Igen. De ha most megbocsátasz-tört magának a félkezével utat míg a másikkal engem vezetett kifelé-haza kell kísérnem Katát. Jó éjt!-köszönt el a társaságtól az erdő felé vezetett. Plépofa és Bélhangos kérdőn egymásra néztek miközben olyan "itt valami titok van,rosszat sejtek"nézéssel néze ahogy elmegyünk.

1 megjegyzés: