2015. december 16., szerda

13.rész

Reggel mikor felkeltem álmosan körbe néztem az ágyamban fekve. Megtöröltem a szemem mert nem hittem magamnak. Amazon aludt közvetlenül velem szemben. Szóval ez mind azt jelentette..hogy....én...ÁLMODTAM!! Neeee!!!! Olyan egy jó napom volt. De nem baj. Örülök hogy Amazon él és velem van de annak viszont nem örülök hogy sajna nem volt se szülinapom,se Hablaty tartotta boldog buli,se új barát. :( Reggel mikor kkimentem a többiek már a Suliban voltak.Álmosan kászálódtam be a suliba.
-Mi történt? Elaludtál,Lányka?-köszöntött Hablaty.
-Nem,nem. Csak álmodtam egy olyat amit azt hittem hogy megtörtént...
-Értem. Megosztod velünk hogy mi volt az?-erre felkaptam a fejem.
-Semmi érdekes volt. Csak az hogy elmentünk együtt egy tengerpartra és szórakoztunk és nagyon jó volt.De mivel nem történt meg...ezért nem történt meg és így ezért nem-történt-meg.
-Értem. Ma nagyon nincs dolgunk szóval ha akartok akkor elmehetünk a partra és fürödhetünk vagy esetleg kempingezhetünk...
-OKÉ! Benne vagyok!!-ugrándoztam örömömben.
-Oké...nyugii. Előtte még Halvér felméri a sárkányokat.
-Oh Oki. Majd akkor később készülődök.-fogtam magam és leültem egy kis padra a fal elé Hablaty elé. Mivel nagyon meleg volt 1 óra múlva mindenki bealudt. Én speciel Hablaty válára hajtott fejjel aludtam ő pedig a lábára könyökölt és a fejét a kezével támasztotta. Csak Halvér volt ébren,aki éppen a sárkikat tanulmányozta. Az egyik pillanatban Hablaty hátra dőlt a falnak és a fejét az én fejemre hajtotta és úgy aludt tovább kicsit nyitott szájjal.
-KÉSZ!-kiáltott fel az egyik pillanatban Halvér mire mindenki felébredt. Mi Hablattyal csak a szemünket nyitottuk ki és egymás szemébe néztünk. Erre mindegyikünk ilyedten felállt és kiálltott ,,ááá!!" félét.
Halvér:Pedig olyan cukik voltatok miközben aludtatok.
Hablaty:Halvér! Igazán drága vagy de ezt ne most. Nos!-csapta össza a kezét.-Most mindenki siessen haza szedelőzködni és fél óra mülva itt tali!-adta ki a parancsot mire mindenki elhúzott. Otthon újjongva pakoltam be a cuccaimat. Váltó ruha,váltó fűrdő ruha,röpilabda meg hasonlók. Én értem be utolsónak de csak nekem voltak pakjaim. A többiek semmi más szerkó meg semmi hasonló,szomorúan álltak ott.
-Mi történt?-sétáltam oda közéjük.-Mért nem indulunk?
-Hablaty marad ésnélküle nem buli.-mondta Astrid.
-Oh értem. Mi dolga van hogy nem jön?
-Plépofa beszél vele nem tudom mi úgyben.
-Hát jó. Akkor én átöltözök és erre a hétvégére haza megyek Melody szigetre.-felszálltam Amazonra.-Sziasztok!!-kiabáltam mire a többiek intettek és én már el is tüntem.



Bocsi hogy ilyen rövid lett de sztem igy most röviden jó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése