2015. december 27., vasárnap

Útmutatás

Sziasztok.
Nos,vágjunk a közepébe. Most van az amikor én úgye elhalálóztam és eredetileg vége a történetnek. Most következik még csak a java. Nem árulok egy semmi olyat csak annyit hogy sok változásnak nézek(nézünk) elébe. Lássuk csak mi történt a halálom előtt:
  • családi titok
  • sírás
  • megértés
  • Hablatyéknál vacsora
  • Romantikus repülés
  • Csók
  • Lebukás
  • Árulás
  • Kiborulás
  • Menekülés
  • Elkapás
  • Újabb sírás az elvesztett sárkányom miatt
  • "HABLATY,SEGÍTS"
  • megettek.
nos,annyit árulok el hogy tovább élni fogok és egy barlangban élem tovább életemet mielőtt elmegyek a "Éjjeli Tolvaj"-hoz és elnem mondja hogy mi a végzetem. Amazon elvesztése után lesz még egy sárkányom. Még nem tudom hogy milyen. A ládában kapott tojás az. Így néz ki:
Ez egy sikló tojás. Hurrááá!!! De mivel kell egy sárkány hogy keressem a dolgaimat,az Éjjeli Tolvaj küld egyet nekem. Azt nem árulóm el hogy milyet majd meg látjátok :)
Lesznek majd részek az én szemszögemből meg lesznek részek Hibbantról Hablotytól.Persze senki nem tudja hogy élek ezért titokban kell tartani. Ezért lesz nehéz. Még az is nehéz lesz hogy ne mutassam ki az Éjjeli Tolvaj előtt a Hablaty iránti érzelmeimet. Senki nem tudhat semmit.
Még egy dolog. Miután az utolsó feladat véget ér,az Éjjeli Tolvaj barátom, átváltoztat. Már van egy vázlatom hogy miléyen leszek de azt nem mutatom meg :) Hihi gonosz vagyok :D Ha valakinek valami kérdezni valója vagy mondani valója van,irjon megjegyzést vagy mailt ;) Ja és új cím lesz éj új kép :D
R.I.P Amazon :(

2 megjegyzés: