2015. december 20., vasárnap

14.rész

Elindultam és csak repültem és repültem.Persze velem volt egy Rettenetes rém amit még nem tudom mikor kaptam. Időközben megláttam Kalmár Johann hajóját és leszálltam rá.
-Ó! Thor szakállára! Ne ilyezgessen,kis asszony. És fékezze a jószágát.-*száj elé tartott kuncugás közepette*
-Bocsánat,Johann. Csak azt hittem hogy van valami nekem való a hajódón.
-Hát..Van!-kiálltott és eléhozott egy nagy ládát.
-Mi ez? Ez mind az enyém?
-Igen. Van rajta egy levél és a küldője közölte velem hogy csak is egyedül bonthatod ki és először a levelet olvasd el.
-Oki. Köszi.-és Amazon felvette a lábával a nagy ládát és haza vittük.

*közben Hibbanton*
-Sajnálom srácok hogy ilyen sokáig tartott de...hol van Kata?-üdvölte a srácokat Hablaty.
-Haza ment Melody szigetre. Itt hagyott minket. Jellemző.-monta Kőfej.
-Most ezzel mire célzol?
-Mivel?-erre a kijelentésre Hablaty a homlokára csapott. Leült és írt egy üzenetet majd felkötötte egy Rettenetes rém lábára és elkülte hogy keressen meg.
-Mit csinálsz?-kérxezte Astrid.
-Csak üzenek neki,mert mondani akarok neki valamit.
-És mit?
-Magán ügy.-monta mosolyogva.

*közben velem*
-Ah! Légi posta.-oda ért hozzám a sárkány és elolvastam a levelet aztán gyorsan válaszoltam. Az én kis Rémem olyan "mit üzent? Mit irtál neki?" kifejezéssel nézett.-Csak kérdezte hogy mikor jövök és irtam neki hogy nem mostanában.-Időközben megérkeztünk Melodyra. Nod és Guy köszöntött. Elkisértek Anyukámhoz aki kb 3 óra alatt beszámolt mindenről majd elengedett a szobámba ahol kibponthattam az ajándékom. A levelen ez volt:
"Kedves Kata!
Tudom,hogy lövésed sincs hogy ki vagyok de nem baj. Csak hidd el amit mondok. a lényeg. ŰTéged kiválasztott egy sárkány,mert úgy gondolta te alkalmas leszel rá. Hogy mire? Te védenéd meg a sárkányokat. Mielőtt többet mondok nyisd ki a ládát.-kinyitottam.-Látsz benne egy kissebb dobozt. Azt vedd ki.-kivettem és kinyitottam.-Ezt a tojást kikell keltened és nevelned kell. tudom,hogy van már sárkányod te Amazon túl idős és nem tud sokáig veled maradni,ezért kell őt nevelned. A dobozban találsz még pár rejtvényt. Ezeket ha megfejtetted kapsz majd mindegyik végén egy ajándékot és azt hordanod kell örökre. Ezek nagyon nehezek és szigorúan csak is egyedül vagy Amazonnal és a kikellt sárkánnyal teheted meg. a abarátaidat hadd ki ebből! Senki nem tudhat róla! Ez fontos. Minegyik ajándéknál ott van a következő ajándék rejtvénye. Ha megfejtetted a 3.réjtvényt akkor el kell jönnöd a levélben megírt helyre. Ezen a helyen én leszek én tanítani foglak. Majd kapni fogsz út közben egy totemet és ha nálam lestzel elmondom mi lesz annak a feladata. Még egyszer:Soha senkinek ne mond el!!
                                                                                            Várlak:Éjjeli Tolvaj"
Miután végig olvastam a levelet tűdődve néztem hol a levélre,hol Amazon és hol a ládára. Az egyik pillanatban Hanga lépett be a szobámba.
-Szia. Csak szólni akartam hogy Anyu valami fontosat akar megbeszélni velünk.
-Megyek!-összehajtottam a levelet és kimentem.
-Figyelj kincsem.-kezte anyu büntudatosan.-A van hogy el kell mondanom valamit. Elég nagy vagy már hozzá hogy tudd hogy...én...nem...vagyok...az...igazi...anyád.
-Ezt eddig is tudtam.
-Jól van. De Hanga sem a családod valódi tagja.
-Tessék!?!?!!!
-Sajna senki sem ismerte a családod de Hangáét igen. Ha valaki ismerte is,azt mondta hogy közvetlenül a születésed után meghaltak.Oh kicsim úgy sajnálom.
-Nem érdekelsz! Legalább Hangát mondtad volna el!!!-és dühösen kiviharoztam be a szobámba ahol felkapva a tojást,a levelet és felültem Amazonra és elindultunk Hibbant felé. Út közben ráborultam Amazon hátára és elkezdtem egy mélyről feltörő zokogást. Persze utánam akartak jönni anya monta hogy hadja hadd menjek utamra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése