2015. november 28., szombat

8.rész

Naplemetére mindenki a Sárkánysuliban várakozott az indulásra. Mindenki nagy pakkokal volt felszerelve. Érthető. Még Nod és Guy előtt odaértünk a szigetre ahol gyorsan elbúcsúztunk a sárkányainktól elbújtattuk őket. A napmár majdnem lement mire megérkezett egy kis hajó. Nod és Guy volt rajta de láttam még valakit mögöttük. akis csónak partot ért és kiszálltak az utasai. Köszöntek és rajöttem hogy ki a harmadik illető. Megilyedt arcot vágtam és amit kilépett a csónakból odafutottam hozzá és könnyes szemmel átöleltem. Az illető és átölelt és így üdvözölt:
-Szia,hugi.
-Hugi??-csúszott ki a srácok száján. Guy és Nod boldogan nézte az ölelkezésünket mert ők tudtak erről. Abba hagytuk az ölelkezést és vázoltam a helyzetet.
-Srácok. Ő az én nővérem,Hanga.-mutattam be Hangát bire ő levette az arcát és haját eltakaró "maszkot" amiből csak a zöld szemét lehetett látni. Hablatyék még mindig lefagyott arcal nézték Hangát.
-Igen.-mosolyodott rám Hanga.-Srácok! Mennyit változtatott!-közeledett Hablatyék felé. Utána vagy egy óráig elemeztük nekik hogy tesók vagyunk és igen mindenki hogy megváltozott és hogy Hanga is velünk fog ma tartani. Aztán elmentünk egy barlanghoz ahol ma este megfogunk pihenni. Tágas és nyitott volt. Mindenki elhelyezkedett. Hablaty valahogy közép fele volt. Én a barlang keleti részén telepedtem meg. Középen óriási tábortüzet raktuk.
-Ki jön velem kaját gyűjteni?-jelentettem ki és a kezemben egy kosarat tartottam.
-Én megyek!-pattant fel Hablaty és kisétáltunk úgy kettesben a barlangból. Mikor Hablaty oda ért hozzám Takony megszólalt.
-Húúú! Kettesben mész vele,Hablaty. Itt van valami köztetek érzem.-dölt hátra elégetten. És amint befejezte a mondatát majdnem eltalálta a fejét egy tőr. Egy miliméter volt közte és a sisakja között.
-Tudod,Takony. E kis kosár tart meglepetéseket.-fordultam voissza hozzá ésmegértette mire célzok. Léptünk Hablattyal kifelé pár lépést és hallottan hogy valaki szól.
-Elsa?-viszafordultam és egyértelműen Hangára pillantottam.-Vigyázz magadra odakint.-mosolygott rám. Egyetértően bólintottam és a barlangból kiérve elfordultunk balra. Miután kiléptünk nagy veszekedés "húúú"-zás hagyta el az ikrek és Takony száját. Mikor már elég messze voltunk a barlangtól Hablaty rám nézett és szólt.
-Elsa?-tudtam mire kérdez ezért válaszoltam neki.
-Tudod,Hangakiskorában unta a sok Kata szólítást,ezért elnevezett Elsa-nak. Egyrész rövid másrészt mert tetszett neki és harmadrész mert.....aj a harmadik érvet már elfelejtettem.-mosolypgtam vissza rá.
-Értem.Vagyis ez a te beceneved.
-igen
-milenne ha én adnék egyet?
-Miért is ne!
-Els.
-Mi?
-Els. Elsa csak rövidítve és így szerintem jobban cseng.-mosolygott amire én is elmosolyodtam.
-Ez jobban is tetszik.
-Mit szólnál ha ki mennénk repülni miután a többiek elaludtak?
-Oké.-egy jó darabig gyűjtügettünk egy s mást. Egy találtam pár gyümölcsöt és bogyót,Hablaty meg hozott tüzi fának valót. Visszaérve mindenki nagy szemmel és valami válaszra várva nézett. Mi értetlenül egymásra pillantottunk mire Hanga felállt és ragadta a kezem és kivezetett. Minden ami a kezembe volt leesett. Hablaty értettlenülnézte ahogy "elvonszolnak". Mikor vissza fordult Fafej állt előtte kicsit túl közel.
-Na? Mi volt?-kérdezte Fa.
-Semmi érdekes.-kerülte ki Hablaty és inkább a tűzzel fontoskodott. Persze faggatták szegény eleget. Mikor végreelengedett Hanga így förmedtem rá.
-Ez mire volt jó?
-Na? Megcsókolt?-kérdezte.
-Mi?
-Megcsókolt?-kérdezte izgatottan. Komolyan nem tudom mit tudtat amit én nem.
-Nem,dehogy!-kerültem ki és leülltem a mögötte lévő sziklára és a térdemre tetttem a kezem amin a fejemet támasztottam és a holdat nézve ábrándoztam. Hanga odaüllt mellém.-Öszintén? Te mit tudsz róla amit én nem?
-Figyelj. Hablaty nagyon kiszámítható.
 
-Most meg mire célzol?kérdedzte tőle
-Csak arra hogy szerintem Hablaty nem hiába ment ki veled azonnal.
-Csak szerinted! Hablattyal nagyon jóba lettünk. Talán a legjobb barátom lett.
-Ez az!-állt fel és rám mutatott.-Feltételezések szerint nem lehet fiú-lány barátság.
-De igenis van!
-Kata. Nem érted mire megy ki a játék? Hablaty fülig beléd szeretett. Másképp miért lenne veled ennyire kedves és miért lenne veled ilyen sokat?
-Ezt csak te hiszed. Tudom hogy nincs semmi ilynről szó!
-Figyelj. Amikor még én Hibbanton voltam Hablaty nem tudta eltitkolni az érzéseit.
-Ezt hogy érted?
-Láttam rajta amit kellett.
-az te voltál! Jól van. Örülnék ha lezárnánk a témát. Ő se meg én se vagyunk szerelmesek egymásba!!-zártam le véglegesen a témát és bementünk és idegesen lehuppantam a helyemre és karba tettem a kezem. Hangával összefutott a tekintettünk és olyan "tudom,hogy igazam van" nézéssel nézett. Én összeráncolt szemöldökkel nyugtáztam és elővettem a rajzolós füzetemet és elkezdtem rajzolni. A többiek röhögtek és azon veszekedtek hogy kinek milyen nehéz a sorsa a szerelemmel. Hablaty is kimaradt a beszélgetésbőlés ő is rajzolt valamit. Már beesteledett.Tulajdon képpen csak Takony,Guy és Nod veszekedtek az előbb említett ügyön. Nem sokkal később már mindenki elaludt kivéve engem és Hablatyot.
-Pszt!-felkaptam a fejem és ösztönösen Hablatyra néztem. A kijárat felé bólintott szóval én egyértelműen bólintottam.mikor kiértünk gyorsan elszaladtunk a barlantól jó besszire és hívtuk a sárkányainkat. Hamar meg érkeztek. Felszálltunk versenyeztünk egyet. Egy idő után miközben Hablatyot üldöztem hátra fordultam és kérdőn kérdeztem.
-Ööö Hablaty?-mosolyga hátra fordult aztán ő is eszre vette amit én. Valaki követ minket. Gyorsan leszállltunk egy tisztásra ahol leszállt a titokzatos követő is.
-Halljam ki vagy?-állt elém Hablaty mintha megakarna védeni. A pajzsa a kézében szóval nem volt veszteni valonk. A követő megsem szólalt hanem egyett értően bólintott mintha igaza lett volna. Hablaty lőni készült felszállt a totokzatos idegen a fura sárkányára és elrepült. Értetlenül összenéztünk. A sárkánykat  elküldük és Hablaty levezetett a tenger előtt lévő kis száraz helyre és ott beszélgettünk. És beszélgettünk és ábrándoztunk. Aztán egyesével visszaballagtunk. Én elaludtam de Hablaty még fent maradt és rajzolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése