2015. október 9., péntek

5. rész (folytatás)

-Tudjátok azóta már kibékültünk,csak volt egy kis nézet eltérés.-magyarázkodott Astrid miközben a fejét vakarta.
-Jól van. Elindulunk és megvárjuk míg reggel lesz.-vázolta a tervet Hablaty.
-Mért reggel? Világosba? Mindenki meg fog minket látni! Nem sötétbe kéne? Mert akkor nem látna meg minket senki.-értetlenkedett Astrid
-Tudom Astrid és jogos,de arra várnak hogy éjjel megyünk és segítünk neki,de ha ti este akarjátok nekem úgy is jó.
-Nem! Majd este megyünk addig is élesítem a szekercém és gyakorlok. Senki ne ilyesszen meg! Még véletlenül se!-ült fel Viharbogárra miközben a szekercéjével a srécokra mutogatott aztán elrepült. A többiek is felkészültek. Hablaty csöndben a tervet élesítette míg az ikrek egymásnak futottak. Takony egykézzel fekvő támaszt csinált hogy majd lássam rajta hogy megerőltette magát az "akción". Már majdnem elindultak de nem találták sehol sem Jack-et.-Majd én megkeresem.-szólt Astrid és sárkány nélkül a szekercéjével elment megkeresni Jankót.-Jankó!! Jankó!!-forgolodott körbe miközben ment. Az egyik pillanatban észre vett valakit a házam tetején. Először nem tudta hogy ki az, ezért előrántotta a szekercéjét és felmászott a tetőre. Mikor felért észre vette hogy Jankó ül szomorúan és a fején a csukja volt ezért nagyon bánatos volt.-Szia. Nem zavarok?-oda ment hozzá és leült mellé.
-Nem zavarsz,gyere csak. Csak kicsit elgondolkoztam egy kicsit.
-Aggódsz érte?-ránézett Jackre mire Jack elvörösödött.-Elhiszem. Kata kedves lány és jó harcos. Persze neki is vannak ördögi és kicsit merész pillanatai,de nagyon jó barát és ahoz képest hogy örökös nagyon foglalkozik a szigetével. Megérdemli hogy egy ilyen hozzá hasonló sráccal legyen és te is megérdemled.-nézett a földre Astrid miközben mondta. Jankó csak hallgatta.-Pár perc múlva indulunk a megmentésére. Jössz?
-Persze.-válaszolta Jack és Astriddal visszamentek a sárkánysuli és elindultak. Közben én valahogy leszereltem a számról a kendót és mikor egy őr jött hogy vissza tegye a lábbamal megrudtam és ettől összeesett. Kiesett a zsebéből egy tőr. Felvettem és kikötöztem a kezemről a kötelet. Gyorsan osonva ki akartam szabadítani Amazont. Már épp a zárat akartam feltörni mikor valaki befogta a számat. Megilyedtem és a kéz ami a számon volt,gyorsan megfogtam és átsuhintottam feletettem és a földre terült.
-Dagur?! Tudhattam volna!-visszafordultam és gyorsan kiakartam szabadítani ismét de megint kudarc volt mert megint élfogott de most a kezemet feszítette hátra és kötötte meg. Amazon szomorúan nézett.
-Innen nem menekülsz,úgye azt tudod?
-Igen,tisztába vagyok vele. De én tudod hogy ügyesebb lettem mint voltam.
-Én meg felfegyverkeztem! Szóval felkészültem mindenre.
-Mindenre?-voltam meg a szemöldökön kérdően és mosolyogva.
-Majdnem mindenre.-és ebben a pillanatban felvett valamilyen sárkány vagy ember. Nagyon megilyedtem. Felnéztem és egy sárkány rám mosolygott. Fogatlan volt az. Astrid alánk repült és elvágta a köteleket. Megköszöntem és leraktak a hajón.
-Dagur! Mit akarsz velem?
-Már semmit csak írd alá az egyik szerződést.
-Milyen szerződést?
-Amiben az áll hogy csak 16 éves korodban lehetsz a főnöd és kell lennie addigra "fiúdnak".-erre a mondastra Astrid és Jack egymásra néztek. Aztán Jack elvörösödött és Habléaty is egy kicsit. Takony büszkén a csípőjére tette a kezét de senki nem tudja méretr volt büszke. Astridra néztem aztán visszanéztem Dagurra és a lapra.- de ha a tesód előbb betölti a 16-ot akkor ő lesz a főnök. El kell fogadnod mert anélkül nem lehet semmiképpen a főnök.-átadta a szerződést és a tollat amivel alá kell írnom.Nagyot sohajtottam. Addigra már mindenki leszállt.
-Rendben.-Mindenki megdöbbenve nézett és Astrid meg Hablaty oda jöttek mellém.
-De mit csinálsz? Addigra elfogja foglalni! És csak ha van fiúd csak akkor foglalhatod vissza?-moindták egyszerre Hablaty és Astrid.
-Igen. Képes vagyok bármire a szigetem megmentésére!-oda jött Jack. A vállamra tette a kezét(vagyis átkarolt) és bíztatóan rám mosolygott. Visszamosolyogtam rá és alá írtam a szerződést.- De Dagur. Ígérd meg,míg nincs írányítás a szigeten addig békén hagyod! Ha lesz rajta főnök akkor már lehet támadnod.-rá bólintott és kiszabadította Amazont. Felültem rá.
-Viszlát 6 év múlva!-és elrepültünk. Útközben mindenki kérdezgetett.
-Na és gondolkoztál azon hogy kit szeretnél majd magad meltett látni és leélni vele az életed?-kezde Astrrid.
-Hát igazából még nem igazán. De vannak már a listán.-ránéztem Hablatyra és Jackre és közben mosolyogtam elvörösödve. Visszaértünk és azonal az ágyba vetettem magam még köszönés nélkül és már durmoltam.  A többiek is lefegüdtek aludni...

 így nézett rám Fogatlan..... ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése