2015. október 11., vasárnap

6.rész,Valentin-nap elő készítés

Reggel kicsit kómásan indult a reggel de végül sikerült felkelni. Nyomban az arénába mentem ahol már majdnem mindenki ott volt. Jack valamit tartott a háta mögött ezért rá kérdeztem.
-Sziasztok. Jack? Mit rejtegetsz a hátad mögött?
-Igen mi van a hátad mögött?-kérdezte Astrid mosolygva mert ő tudta mi van ott de falazott neki.
-Hát...Csak egy kis apróság.-elő vette a háta mögül a meglepit. A LVB szekercém volt az. Annyira örültem neki hogy oda futottam és átöleltem Jacket. Jack hirtelen nem kapcsolt és Astridra nézett aki elégedettten mosolygott és Jack is átölelt. Pont ekkor toppant be Hablaty is. kicsit megilyedt hogy itt mi történik. Aztán oda ment Astrid mellé összefont kézzel és rámosolygott. Mikor szétváltunk egymásra néztünk aztán mindketten elvörösödtünk és a fejünket vakartuk zavartan.
-Én most kipróbálom hogy még jó-e.-és elrepültem a közeli erdőbe.
-Utána megyek.-felszállt Astrid Viharbogárra és utánam jött.-Na tetszett az ajándék?-neki dőlt az egyik fához és kedvesen kérdezte.
-Csak nem tudtál róla?
-Hát...de. Direk meglepit akartam mert így lenne esélye nálad.-mondta boldogan és izgatottan mire az mondat utolsó felére elvörösödtem.-Bejött a tervem?-erre már elvörösde és szégyenlősen válaszoltam.
-Ö..ö..m.Mért akartad hogy esélye legyen nálam?
-Mert a megmentésed előtt-leültünk az egyik kivágott fatörzsre.-beszéltem vele és látszott rajta hogy bejössz neki. És gondoltam segítek neki.
-Jaj..Astrid. Nem kellett volna. Amúgy hogyan találtátok meg?-forgattam a szekercém és Astridra néztem.
-Öm...az már csak a kettőnk titka.-mosolyodott el. Mire én is elmosolydtam.
-Menjünk vissza.-felszálltunk a sárkányunkra és visszamentünk az arénába. -Megjöttünk!
-Örülök neki. Hallod én mutattam neki a szekercéd helyét ám!-tette karba a kezét takony.
-Nem takony. Ne beszélj sületlenségeket.-javította ki Hablaty.
-Engem igazán nem érdekel hogy ki mutatta meg neki a helyet. A lényeg hogy itt van.
-Amúgy nem csak ezt találtuk ahol voltunk.-kezde Jack.Erre érdeklődően visszafordultam,mert  pont mögöttem állt.-Emlékszel még a lis koronádra amivel még kiskorunkban játszottunk?
-Igen. Emlékszem.-érdelkődően néztem.
-Hát...Azt is láttuk. De nagyon rossz állapotban volt. Már csak a darabjai voltak. Lehet hogy elégett a tűzben. De ha szerednéd csinálok neked egy újat.
-Nem kell köszönöm. az csak egy játék volt,nem igazi.Hamarosan itt lesz a Valentin-nap!
-Mi az a ,,Valentin-nap"?-kérdezte Takonypóc.
-Az egy olyan nap ahol a szerelmesek megajándékozzák egymást. Mi szoktunk egy bált is rendezni és elkell hívnod a ,,szerelmedet" és az lesz a te Valentin-napi kedvesed. Mi szoktuk ünnepelni és nagyon jók szoktak lenni. Nem akarjátok megünnepelni?
-Felőlem megrendezhetjük. Nagyon jól hangzik.-tette csípőre a kezét Astrid és a mondat végén Jackre nézett.
-Nekem is tetszik.-tette közzé Hablaty.
-Most szombaton lesz. Megszervezhetem Astriddal és Kőfejjel az ünnepséget?-karoltam át Astridot és kérdeztem.
-Nem látom akadályát.-kacsintott Hablaty.
-Holnap este a nagyteremben lesz 7-kor a bál. Mindenki valami más előkelőbb ruhába jöjjön és persze ha tehetitek parnerrel.Fiúk sok sikert!-ültem fel a sárkányomra Kőfejjel és elrepültünk. Astrid még ott maradt.
-Jack! Majd segítek.-szólt oda neki Astrid és utánunk jött.
-Jól van,srácok. Jack kérlek meséld el nekük hogy ez hogy működik.-kérte meg Hablaty.
-Hát...Először menj oda hozzá és adj neki virágot,de valami szépet vagy akár csokrot adhatsz neki vagy amit akarsz,és mond neki hogy ,,Leszel a Valentin-napi kedvesem?" és ha igent mond akkor van partnered.
-Oké. Nos,ki kit szeretne elhívni?-volt mellette egy tábla és arra felirta a lány neveket.
-Én Kataát fogom!-tette karba a kerét Takonyt. Hablaty a szemét forgatta és a nevem mellé húzott egy vonalat.
-Én még nem tudom.-szólalt meg Fa és Halvér egyszerre.
-Én Astridot fogom.-húzott egy vonalat Astrid neve mellé is egy vonalat.- Jack?
-Hát...én is Katára gondoltam,de takony már ....
-Hagyd! Takony soha az életben nem fogja elhívni.-segített neki Hablaty. Miután ez kész lett Takony elszökött a Nagyterembe ahol mi voltunk és leskelődőtt a résznyire kinyitott ajtón. Az egyik pillanatban nyikorogni kezdett az ajtó és Astriddal egyszerre dobtuk az ajtóhoz a szekercénket és Takonyt az ajtóhoz ,,szögeltük " fel. Pacsiztunk Astriddal és oda mentünk Takonyhoz és leszedtük a fegyvereket.
-Mit akarsz Takony?-muatott a földön fekvő Takonypócra a szekercéjével. Takonypóc úgy nézett Astridra mintha szerelmes lenne belé. Szerintem tuti az. Astrid fogta magát és kidobta a Nagyteremből Takonyt aki legurult a lépcsőn. A fiúk a lépcső aljáról nézték hogy mi történek. A végén Fafej nagyott nevetett rajta. Mi lányok még egészen sötétedésig terveztük a másnapot. Mikor léptem volna be házba Jack megállított.
-Kata!
-Igen.
-Csak azt szeretném kérdezni....hogy....lennél....e..-nem fejezte be a mondatot. A földet nézte és én felemeltem a fejét hogy rám nézzen és ezt mondtam.
-hát persze.-és átöleltem. Ő is átölelt. Astrid az egészert látta mert segített Jack-nek és suttogva mondta magának:,,Ez az!. Utána már elmentem aludni és mosolyva aludtam el.





Ez az a pillanat amikor megöleltem Jack-et mikor megtalálta az LVB fegyveremet.....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése