2015. október 3., szombat

Hogy kerültem Hibbantra? (4.rész)

Ebben a kis részben ismertetem veletek, hogy mi történt az első rész előtt velem. Jó olvasást!

Reggel mikor felkeltem azonnal felvettem a ruhámat mert nálunk minden szép és tiszta volt és ma akartak engem főnökké avatni. A ruhám nagyon szép volt mint egy hercegnőnek mert mi nagyonúri sziget voltunk annó régen.Sajna árva vagyok mert az igazi szüleim mikor még kicsi voltam, de most az igazi testvéremmel élek akinek Hanga a neve. Egy nagyon kedves pár fogadott minket örökbe mert nekik nem volt gyermekük. Ez a kedves pár a törzsfő és felesége volt. Azért volt a választás mert már nagyon öreg volt a törzsfő és visza vonult. Azért engem akartak mert engem alkalmasabbnak gondoltak más részt meg Hanga nem akrt főnök lenni és én vállaltam a feladatot,mert meg akartam menteni a szigetet Alvin és Dagur elől,mert már ismertem eléggé őket hogy megvédjem a szigetet. Szóval felvettem a rucimat és kifutottam a házból mert a szertartás előtt találkoztam Jack-kel.
-Itt vagyok.-értem ki a házból.-Jack??-kémleltem végig a környéket.-Jack,hol vagy??-futattam és figyelmetlenségemre neki ütköztem egy nagy alaknak és vissza pattanva hátra estem. Felnéztem és tátott szájjal néztem az illetőt.
-Üdvöletem,hercegnőm.
-Alvin!-összeráncolt szemöldökkel néztem rá.-Mit csináltál a Jack-kel?
-Honnan veszed hogy nálam van a kis szerelmed?-válaszolta Alvin és én összeráncolt szemmel néztem rá.
-Mondjuk...nem is tudom.... Mert te akarsz nekem mindig kereszbe tenni!!
-Ez igaz....Igen Nálam van. Megkaphatod a családoddal és a többi szigetlakóval eggyüt..ha...
-Ha? Mit tegyek hogy végre békén hagyd ezt a szigetet?!-idegeskedtem.
-A szigetedet. Semmi mást ja és persze téged fogolyként.
-Ha ez kell neked hogy békén hagyd ezt a szigetet és a benne élő embereket.
-Kata! Ne tedd!-szólt Jack és Hanga egyszerre. Rájuk néztem aztán a földre és gondolkoztam.
-Én várok,hercegnő-türelmetlenkedett Alvin. Rá néztem aztán rálöttem a nyilammal. Volt annyi repleksze hogy kivédte és elfogott.-Most büntetésedről addig lesznek bezárva a vikingek ameddig ki nem mondod az igent a szigetre.
-Soha!
-Ahogy szeretnéd. Zárjátok be!-bezártak engem egy ketrecbe a többi rabot pedig megkötözték. Éjszaka közepén esélyt láttam a szökésre. Valahogy az egyik nyilammal ki tudtam nyitni a zárat és ki tudtam rajta szökni.
-Kata!-szólt Jack aki megvolt kötözve.
-Igen.
-Sajnálom az egészet.
-Mit sajnálsz?
-Azt hogy láttam hogy jönnek és nem szóltam neked és most meg fogunk halni. Sajnálom.
-Semmi baj. Igérem vissza jövök értetek és kiszabadítok mindenkit. Addig is tessék az ijjam. Még szükséged lehet rá.-oda adtam neki az ijjamat és a nyilakat és búcsúzóul megcsókoltam és átöleltem. Az egyik kis csónakot el vettem és azzal elszöktem.

Szóval így történt az egész. Remélem tetszett a történet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése