2015. október 3., szombat

Szereplő ismertető

Sziasztok. Elhoztam nektek a képeket amiket be kellett volna rakni a részekbe de nem tudtam mert még dolgoztam rajtuk. Szóval itt vannak:








Ő Amazon a sárkányom a blogban. Nőstény és emberi években annyi idős mint én.









Ő Jankó más néven Jack a szigetemről a legjobb és az egyetlen barátom volt.Most nálam lakik. Annyi idős mint Hablaty.








A csapat a jelenben: Halvér,a sárkány tudós; Astrid,a harcos; Hablaty, a "sárkány győző" ; Takonypóc, a makacs viking; Az ikrek, az örültek.










Dagur, a tébolyult. Ő az aki megszeretne engem szerezni mert a szigetem kéne neki de nem kapja meg csak ha én mondom azt.









Alvin, az alaptomos. Dettó ugyan az mint Dagur, csak ő viszonylag butább hogy jól fogalmazzak.





Remélem tetszettek a szereplők és a hozzá való ismertető. Ha bármi kérdésed van ird meg a poszt alá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése