2015. október 5., hétfő

5.rész

Reggel mikor felkeltem gyorsan összekaptam magam és siettem Amazonnal az arénába mert már mindenki ott volt. Még Jack is.
-Elnézést a késésért,csak elaludtam,mert tegnap este sokáig voltam fent.-értem be az arénába.
-Mit csináltál este olyan sokáig hogy nem tudtál aludni?-köszöntött Hablaty.
-Gondolkoztam. Legalább hajnalig,mert nagyon foglalkoztatott egy mondat.
-Mi volt az a mondat? Talán én?-kérdezett Takony és megcsókolta a muszkliát.
-Majnem minden kivéve te. De titok hogy mi vagy ki volt az!
-Huh...A kis titokzatos....-Jankó megszólalt. Van egy érzésem hogy mire gondolt. Hogy érzékeltessem a humorát és hogy mire gondolt rá fintorogtam és utána nevettem egyet.(majd a bejedzés végén megmutatom a giffeket róla)
-Jól van elég a mókából. Arra gondoltam menjünk egy kis repülésre és nézzük meg mi történik a szigeten.-kezde Hablaty és ölte meg a mókát. Ünnep rontó,de kedves.-Jól van. Mindenki nyeregbe! Jankó te is jössz?
-Igen! Felül mögém.-jelentettem ki.
-Oké. Indulás!-felrepültünk és láttuk hogy Sven farmjáról elszöknek a bárányok. Sven a fejét fogta és tátogott és idegeskedett.-Csapat! Szerezzük vissza a bárányokat! Indulás! Oszolj!-10 perc után mindenki ott volt Sven farmjánál.
-Na ki mennyit hozott vissza?-kérdezte Kőfej. Mi kettőt.
-Én 3-at.-mondták egyszerre Astrid,Takony és Hablaty Harvérrel.
-Mi 4-et.-fejeztem be.
-Ja mert ti ketten voltatok egy sárkányon.-erősködtek az ikrek.
-De ti is. Csak mi jobbak voltunk.-feleltem és elégedetten csibőre tettem a kezem.
-De ez nem verseny volt.-Hablaty is beszállt a beszélgetésbe.
-De lehetne. Jó ötlet nem?-javasolta Takony.
-De! Jól hangzik. Nekem bejön az ötlet.-válaszoltam.
-Úgy jön be mint én?-vonogatta a szemöldökét rám Takony.
-Hányszor mondjam?!?! Nekem te nem jössz be, ééés soha nem is fogsz!!!!-idegeskedtem.
-Jól van,Kata. Nyugi.-nyugtatott le Hablaty mert majdnem behúztam volna Takonynak.
-Kössz, Hablaty. Még kapsz Takony!-felszálltam Amazonra és elrepültem hogy kiönsem a haragom.
-Utána megyek leállítani. Ki tudja mire képes ha mérges.-indult volna el Hablaty de egy pillanatra megállította Jack.
-Hablaty. Vigyázz,mert megis ölhet ha van nála fegyver. Csak felkészítelek szóval légy résen.
-Kössz. Igyekszem nem meghalni.-és felrepült hogy megkeressen. Az erdőben voltam és mivel Astrid készített nekem egy szekercét hogy kibékítsen ezért alkalmat találtam kipróbálni. Egy fa volt Takonypóc és majdnem ki vágtam a fát mire Hablaty oda ért. Mikor oda ért felé tartottam a szekercét már majd nem elhajítottam mikor rájottem hogy az Hablaty és ne bántsam.
-Mért jöttél el? Csak nem azért hogy leállíts? Nem fogsz tudni,mert egyszer még megölöm!
-Ömm...Tudom milyen Takonypóc és tudom hogy megérdemelné de adj neki még egy esélyt. Kérlek...-kedveskedett Hablaty.
-Elmondok neked valamit amit csak Jack tud és én mert....-leülltünk ésnem tudtam befejezni mert Hablaty belevágott.
-Mért vagytok annyira jóban Jack-kel ha szabad kérdeznem?
-Mert régebben voltak még velünk egy idős vikingek de őket Alvin és Dagur elfogta és kitudja mi történt velük.
-oh..értem.
-Hogy úgye ezért vagyok vele ennyire jóban meg azért is mert a többiek közül is őt választottam a többiek nagyon makacsak voltak és ő nem volt az és azóta a legjobb barátom.
-Ő amúgy szeret téged? Csak kérdezem....
-Hát... Lehet. Mert a többi fiú közül tetszett egy csak annak elmondtam és azóta szóba se állt velem meg szidott meg satöbbi. De Jack is bevallotta nekem és én nem is igazán törödöm vele. Amúgy ez volt az ok amiért nem aludtam. Te is és Jack is jó barátom vagytok és ezen gondolkoztam,mert az ölelés sem volt ám hiába-mosolyottam elvörösve Hablatyra aki szintén elvörösött.-Látod ezut mondtam és nem tudok választani és ezért nem szeretem annyira aki nekem udvarok ilyenkor Takonyra gondolok.
-Értem.
-És tudod nehéz választani és én ilyenkor hülyeségeket művelek...Tudod mit?
-Mit?
-Most inkább..-nem fejeztem be hanem felültem Amazonra és hazamentem. A szekercém ott maradt és Hablaty megfogta és nézte ahogy elmegyek. A házba érve felmentem az emeletre és leültem a fal és az ágy közé gondolkodni. Hablaty visszament a többiekhez az arénába és elkezte vizsgálni a fegyveremet.
-Hablaty! Mit keres nálad Kata szekercéje?-rontott rá Hablatyra Astrid.
-Csak beszélgettünk és ott hagyta mikor haza repült. Elviszem neki.-és elrepült hogy oda adja nekem.
-Várj!-álította meg Jack.-Elvinnél engem is?-Hablaty bólintott és elvitte Jack-et is. Bekopogtak és utána kinyitották az ajtót. Amazon a földszinten fegüdt és erre felkapta a fejét.
-Kata? Itt vagy? Jack vagyok Hablattyal!-kiálltotta Jack.
-Az emeleten vagyok. Feljöhettek.-feljöttek az emeletre és látták hogy pakolok.
-Mit csinálsz?-kérdezték egyszerre.
-Csak vissza megyek és megkeresem a szigetemet és megvédem Alvintól és Dagurtól. Mert már eleget vártam. Mégre felkészültem és készen állok rá! És nem fogtok megállítani!-kaptam fel a cuccom és lefutottam a földszintre Amazonhoz.
-Meg kell hogy állítsunk. Figyelj egyedül nem mehetsz el! Vagyis nem engedünk el!-fogta meg a karom hogy beszélni tudjon velem.
-Mondtam nem tudsz megállítani. Bármit teszel akkor sem!! Figyelj,mit tennél ha Hibbant-szigettel és a szigetlakókkal történik ugyan ez? Te mit tennél? Szerintem hasonlót mint én!-rám nézett aztán a földre.-Mellesleg gondolj arra amit mondtam és azt komolyan gondoltam. Nem szeretném hogy bármelyikőtöknek is baja essen.Mert barátilag minegyikőtöket birom és nem akarom hogy bajotok legyen ezért NE gyertek utánam.Jó?-egymásra néztek és bólógattak. Átöleltem őket egyszerre és felültem Amazonra és elindultam észak felé egyenesen. A fiúk kijöttek a házból és nézték ahogy elmegyek. Takony letérdelt és így szólt:
-Mért hagytál itt??-a többiek értetlenül nézték a drámáját és Astrid átkarolta Hablatyot és ránézett és így szólt:
-Szerinted vissza jön? Mármint szabadon és élve?
-Nem tudom,Astrid. De utána kell mennünk.Ki tudja mit akar csinálni?

Közben mikor épp kerestem a szigetet az egyik oldalról eltalált egy háló ami beterített engem és Amazon és így lezuhantunk egy hajóra.Most kivételesen Dagur hajója volt a landolási helyem. Nagyon felszerelkezett mert mikor észbe kaptam már fegyvert tartottak ránk. Kedves banda. Rám nézett az ő olyan őrült arcával és már majdnem behúztam neki mikor megszólalt és vissza egyenesedett:
-Hát ellátogattál szerény kis hajómra?
-Csak útban vagyok megyek és neked semmi közöd hogy hova tartok!!
-Csak nem Melody-sziget felé?
-Honnan tudtad?
-Megérzés. Most elvezetsz minket a szigethez és addig leszel a foglyom ameddig oda nem érünk és nem érdekel ha nemet mondasz mert már akaratod ellenére elfoglalom. Tudod a szüleid meghaltak.-és e mondat végesztével elment és az emberei megkötözték a kezem hátul miután hozzá kötöttek az árbochoz. Még a számat is bekötözték. Jól felkészültek mondhatom. Amazont pedig lövés álló ketrecbe zárták. Amazonra néztem aztán lesüllyedtem mert álltam és lehajtottam a fejem hogy jelezzem hogy innen nincs ki út. Dagur látta hogy teljesen végtelen vagyok és elégedett mosollyal elkezdett levelet irni. Nem tudom mit irt de nem is érdekelt, de tudtam hogy Hablaty eljön értem vagy Jack jön de számítottam a segítségre de azért próbáltam tervet eszelni. Egy kis idő után Hablaty a levelet megkapva mindenkit a sárkánysuliba hivatott.
-Figyelem!Nem kellett sok idő mert megyünk megkeresni Katát. Felolvasom nektek a szerelmes levelemet.-kezte el.
-Várj! Kaptál Katától szerelmes levelet? Azt nekem kellett volna kapnom!-értetlenkedett Takonypóc.
-Ez nem szerelmes levél,Takony. Csak átvitt értelem. Ezt Dagur küldte. Felolvasom:
                        Üdv Bratyó....
 Képzeld jöhetsz a barátnődért mert megtaláltuk repülés közben és most teljesen végtelen. Se kiabálni se szabadulni nem tud. Sárkánya ketrecben a fegyvere vízben és ő árbochoz van kötözve és a szája is zárt kapott vagyis be van az is kötve. Ja és a ketrec lövés biztos. Szóval ki szabadíthatod de siess mert elfoglaljuk Melody-szigetét az engedéje nélkül.
                                                                                  Sok sikert kíván,Dagur a tébolyult.... 
-Szóval elkapták. Most kiszabadítjuk vagy mi?-értetlenkedett Fafej.
-Hát persze!! Elveszett a LVB fegyvere!-erősködött Astrid.
-LVB fegyver? Az meg mi?-szólt Takony.
-Legjobb Viking Barátnő(közös) fegyver.fejezte Astrid.

FOLYTATJUK...............
Kimaradt képek:
Jack az elején:-Huh...A kis titokzatos...







 Így fintorogtam Jackre.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése